2009. december 1., kedd


Fabinyi Gáborné (Jusztin Margit): Kaszaperen, 1941. október 30-án születtem. Az általános iskola két osztályát is itt végeztem, azután Orosházára költöztünk, a Vörösmarty utcai iskolában fejeztem be az általános iskolát. 1956-tól 1960-ig az orosházi Táncsics Gimnázium tanulója voltam. 1960-1961-ben elvégeztem a vasadi Növényvédelmi Szakiskolát.
1961-től 1966-ig a kenderesi Növényvédő Állomáson, mint laboráns dolgoztam. 1966-tól Orosházán, a Vas- és Kályhaipari Vállalatnál /Alföldi Gépgyár lett/, először mint fizikai dolgozó dolgoztam. A közgazdasági érettségit -ipari tagozatit- különbözeti vizsgával szereztem meg. A Gázipari Gépgyár után az Általános Iskolai Napköziotthonos Konyhán gazdasági ügyintézőként dolgoztam 1972-től 1982-ig. 1982-től 1989-ig a Határőrség polgári alkalmazottja voltam. 1989-től 1994-ig, nyugdíjazásomig a Kórháztechnikai Rt. könyvelője voltam.
1986-tól a honismereti mozgalomban dolgozom. Jelenleg a Békés megyei Karácsonyi János Honismereti Egyesület országos küldöttje vagyok.
Az orosházi katolikus egyházközség rövid története című könyvem az „Örökségünk számbavétele” című országos helytörténeti pályázat III. díjat nyert pályamunka átdolgozásából készült 2001-ben.

Nincsenek megjegyzések: